Куди потрібно звертатися для отримання субсидій? Які документи потрібно надати?
Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації (орендарі — за місцем проживання):
- заяву про призначення житлової субсидії за встановленою формою;
- декларацію про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, за встановленою формою;
- договір найму (оренди) житла (за наявності).
Зазначені заява та декларація можуть бути надіслані поштою або в електронній формі з використанням засобів телекомунікаційних систем, зокрема з використанням електронного цифрового підпису, структурному підрозділу з питань соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника (орендарі - за місцем проживання). У разі отримання надісланих з використанням засобів телекомунікаційних систем заяви та декларації, у яких відсутній електронний цифровий підпис громадянина, субсидія розраховується лише після підпису зазначених документів у місячний строк. У разі не підписання заяви і декларації в зазначений строк подаються нові заява і декларація.
Інформацію підготовлено юристконсультом І категорії
Авдєєвою А. Л.