- Деталі
- Категорія: Новини
Вакансії для осіб з інвалідністю
Фірма Talent Acquisition Specialist Nestle Ukraine and Moldova
пропонує вакансії для осіб з інвалідністю. Фірма готова запропонувати часткову зайнятість та розглядає можливість віддаленої роботи.
Звертатись за телефоном 095-280-72-63 (Тетяна Димидова.)
Молодший бухгалтер
Основні обов'язки:
- Cканування первинних документів та їх відправка в NBS;
- Складання реєстру документів;
- Опрацювання транспортних накладних;
- Виконання інших доручень.
Основні вимоги:
- Вища або середня спеціальна освіта (Бухгалтерський облік, Фінанси, Економіка);
- Досвід роботи бухгалтером від 1 року;
- Впевнений користувач ПК, досвід роботи з 1С, SAP буде перевагою;
- Володіння англійською мовою на рівні розуміння;
- Увага до деталей, вміння адаптовуватися до швидкого темпу роботи, розвинені комунікаційні
Адміністративний асистент
Основні обов'язки:
- Забезпечення функціональної та адміністративної підтримки роботи підрозділу;
- Участь у підготовці та організації різних заходів для підрозділу;
- Відповідальність за документообіг підрозділу.
Основні вимоги:
- Вища освіта;
- Розвинені комунікативні та аналітичні навички;
- Відповідальність, уважність до деталей;
- Високий рівень володіння ПК (MS Office, SAP - бажано);
- Володіння англійською мовою.
Фахівець з планування транспорту
Основні обов'язки:
- Забезпечення належного рівня транспортних послуг за мінімальною вартістю шляхом побудування нових процесів та вдосконалення існуючих;
- Вирішення будь-яких питань, що виникають під час транспортування у відповідності з чинним законодавством та політиками/стандартами компанії;
- Впровадження ініціатив по економії для зменшення транспортних витрат;
- Сприяння побудові ефективних ділових відносин з партнерами.
Основні вимоги:
- Вища освіта;
- Досвід роботи на аналогічній позиції від 1 року;
- Розуміння основ та правил перевезень;
- Досвід впровадження найкращих практик у сфері логістики;
- Досвідчений користувач ПК;
- Володіння англійською мовою.
Аналітик з продажів
Основні обов'язки:
- Створення та підтримка аналітичної звітності з продажу;
- Щомісячний підрахунок необхідних оплат клієнтам;
- Розрахунок винагороди клієнтам за результатами відповідності діючим Торговим Умовам, рівномірності їх виконання протягом місяця та відповідності їх виконання по групам планованим показникам;
- Забезпечення підтримки контролю замовлень клієнтів в системі SAP та ЕТС. Контроль та своєчасне інформування відповідальних осіб про наявність дебіторської заборгованості по клієнтах;
- Координація підписання договорів, актів виконаних робіт та інших документів з клієнтами, а також контроль своєчасного надання необхідних документів при заведенні нового клієнта;
- Здійснення та моніторинг вчасності документообігу з клієнтами (з залученням менеджерів з продажу та менеджерів по роботі з ключовими клієнтами): договори, додатки до договорів, коригування, специфікації і тд.
- Занесення в систему SAP інформації стосовно клієнтів та продуктів.
Основні вимоги:
- Вища освіта;
- Досвід аналітичної, логістичної роботи або роботи в сфері обслуговування клієнтів буде перевагою;
- Досвідчений користувач MS Excel, MS Access - початковий рівень (бажано), досвід роботи в системі SAP буде перевагою;
- Відмінні аналітичні навички та вміння працювати з великими обсягами інформації;
- Комунікативні навички;
- Володіння англійською мовою.