Вакансії для осіб з інвалідністю

Фірма  Talent Acquisition Specialist  Nestle Ukraine and Moldova  

пропонує вакансії для осіб з інвалідністю. Фірма готова запропонувати часткову зайнятість та розглядає можливість віддаленої роботи.

Звертатись за телефоном 095-280-72-63 (Тетяна Димидова.)

             

Молодший бухгалтер

Основні обов'язки:

- Cканування первинних документів та їх відправка в NBS;

- Складання реєстру документів;

- Опрацювання транспортних накладних;

- Виконання інших доручень.

 

Основні вимоги:

- Вища або середня спеціальна освіта (Бухгалтерський облік, Фінанси, Економіка);

- Досвід роботи бухгалтером від 1 року;

 - Впевнений користувач ПК, досвід роботи з 1С, SAP буде перевагою;

- Володіння англійською мовою на рівні розуміння;

- Увага до деталей, вміння адаптовуватися до швидкого темпу роботи, розвинені комунікаційні

 

Адміністративний асистент

 

Основні обов'язки:

- Забезпечення функціональної та адміністративної підтримки роботи підрозділу;

- Участь у підготовці та організації різних заходів для підрозділу;

- Відповідальність за документообіг підрозділу.

 

Основні вимоги:

- Вища освіта;

- Розвинені комунікативні та аналітичні навички;

- Відповідальність, уважність до деталей;

- Високий рівень володіння ПК (MS Office, SAP - бажано);

- Володіння англійською мовою.

 

Фахівець з планування транспорту

 

Основні обов'язки:

- Забезпечення належного рівня транспортних послуг за мінімальною вартістю шляхом побудування нових процесів та вдосконалення існуючих;

- Вирішення будь-яких питань, що виникають під час транспортування у відповідності з чинним законодавством та політиками/стандартами компанії;

- Впровадження ініціатив по економії для зменшення транспортних витрат;

- Сприяння побудові ефективних ділових відносин з партнерами.

 

Основні вимоги:

- Вища освіта;

- Досвід роботи на аналогічній позиції від 1 року;

- Розуміння основ та правил перевезень;

- Досвід впровадження найкращих практик у сфері логістики;

- Досвідчений користувач ПК;

- Володіння англійською мовою.

 

Аналітик з продажів

 

Основні обов'язки:

- Створення та підтримка аналітичної звітності з продажу;

- Щомісячний підрахунок необхідних оплат клієнтам;

- Розрахунок винагороди клієнтам за результатами відповідності діючим Торговим Умовам, рівномірності їх виконання протягом місяця та відповідності їх виконання по групам планованим показникам;

- Забезпечення підтримки контролю замовлень клієнтів в системі SAP та ЕТС. Контроль та своєчасне інформування відповідальних осіб про наявність дебіторської заборгованості по клієнтах;

- Координація підписання договорів, актів виконаних робіт та інших документів з клієнтами, а також контроль своєчасного надання необхідних документів при заведенні нового клієнта;

- Здійснення та моніторинг вчасності документообігу з клієнтами (з залученням менеджерів з продажу та менеджерів по роботі з ключовими клієнтами): договори, додатки до договорів, коригування, специфікації і тд.

- Занесення в систему SAP інформації стосовно клієнтів та продуктів.

 

Основні вимоги:

- Вища освіта;

- Досвід аналітичної, логістичної роботи або роботи в сфері обслуговування клієнтів буде перевагою;

- Досвідчений користувач MS Excel, MS Access - початковий рівень (бажано), досвід роботи в системі SAP буде перевагою;

- Відмінні аналітичні навички та вміння працювати з великими обсягами інформації;

- Комунікативні навички;

- Володіння англійською мовою.