Де-ку-паж!!!

16.08.2021р. відбувся майстер-клас з виготовлення дерев'яних магнітів, на різну тематику, в техніці "Декупаж".

Екологічність в умовах мегаполісу - це реально! зустрічайте наш новий проєкт - ВЕРМИКУЛЬТУРА

Київський міський Центр соціальної професійної та трудової реабілітації активно працює над впровадження нових екологічно орієнтованих технологій в реабілітаційному процесі

Дуже добре, що в Україні є соціально відповідальний бізнес, який нам в цьому допомагає дякуємо компанії "Био плюс" за професійні консультації та безкоштовно надану колонію червоних каліфорнійських черв'яків

Тепер рослинні рештки від перекусів, опале листя, подрібнений використаний папір не буде безцільно викинутим.

Схема співпраці з каліфорнійцями проста - ми їм смачненьке, вони нам - екологічно чистий біогумус!!

 

Готуємось до Великодня!

Спеціалісти Київського міського Центру соціальної, професійної та трудової реабілітації в рамках комплексної реабілітації провели онлайн майстер-клас з декору пасхального кошика.

Мета: Створити святкову атмосферу, підняти один одному настрій, отримати естетичне задоволення

Київський міський Центр соціальної професійної та трудової реабілітації сьогодні за планом проводить реабілітаційні заходи засобами циркового мистецтва в Національний цирк України

Love Stories - циркові мандри! Палкі історії гарячої Іспанії, колоритної Індії, сонячної Італії, дивовижної Німеччини, а також мальовничої України!

Неймовірні виступи, незабутні враження, море позитиву та щирих посмішок

Міністерство соціальної політики України на виконання Плану заходів на 2021-2022 роки з реалізації Національної стратегії безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

На найкращі ініціативи та успішні кейси, реалізованих в громадах на території України фізичними особами, громадськими та релігійними організаціями, впровадження кращих практик врядування на державному рівні й на місцях через принцип прозорості, справедливості, рівності, гласності, верховенства права та прав людини.

За результати поданих даних буде створено єдиний портал ініціатив, успішних кейсів, сформовано базу партнерів та громадських діячів, а також визначено та відзначено громаду з найкращими практиками врядування в соціальній сфері.

Для участі в конкурсі необхідно заповнити відповідну форму, згідно додатку та надіслати до 7 лютого 2022 року електронною поштою на адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Сподіваємося, вам сподобалася перша лекція “Лекторію”, яка була присвячена явищу корупції, її поняттю, формам та видам, а також теоріям причин її існування.

Хочемо нагадати, що до кожного відео ми додаємо опис із посиланнями на корисні матеріали з теми. Ми врахували ваші побажання і тепер також будемо дублювати ці посилання в електронних листах.

Тож, корисні матеріали до першої відеолекції Лекторію “Корупція: історичний екскурс, поняття, види та форми”

Вакансії для осіб з інвалідністю

Фірма  Talent Acquisition Specialist  Nestle Ukraine and Moldova  

пропонує вакансії для осіб з інвалідністю. Фірма готова запропонувати часткову зайнятість та розглядає можливість віддаленої роботи.

Звертатись за телефоном 095-280-72-63 (Тетяна Димидова.)

             

Молодший бухгалтер

Основні обов'язки:

- Cканування первинних документів та їх відправка в NBS;

- Складання реєстру документів;

- Опрацювання транспортних накладних;

- Виконання інших доручень.

 

Основні вимоги:

- Вища або середня спеціальна освіта (Бухгалтерський облік, Фінанси, Економіка);

- Досвід роботи бухгалтером від 1 року;

 - Впевнений користувач ПК, досвід роботи з 1С, SAP буде перевагою;

- Володіння англійською мовою на рівні розуміння;

- Увага до деталей, вміння адаптовуватися до швидкого темпу роботи, розвинені комунікаційні

 

Адміністративний асистент

 

Основні обов'язки:

- Забезпечення функціональної та адміністративної підтримки роботи підрозділу;

- Участь у підготовці та організації різних заходів для підрозділу;

- Відповідальність за документообіг підрозділу.

 

Основні вимоги:

- Вища освіта;

- Розвинені комунікативні та аналітичні навички;

- Відповідальність, уважність до деталей;

- Високий рівень володіння ПК (MS Office, SAP - бажано);

- Володіння англійською мовою.

 

Фахівець з планування транспорту

 

Основні обов'язки:

- Забезпечення належного рівня транспортних послуг за мінімальною вартістю шляхом побудування нових процесів та вдосконалення існуючих;

- Вирішення будь-яких питань, що виникають під час транспортування у відповідності з чинним законодавством та політиками/стандартами компанії;

- Впровадження ініціатив по економії для зменшення транспортних витрат;

- Сприяння побудові ефективних ділових відносин з партнерами.

 

Основні вимоги:

- Вища освіта;

- Досвід роботи на аналогічній позиції від 1 року;

- Розуміння основ та правил перевезень;

- Досвід впровадження найкращих практик у сфері логістики;

- Досвідчений користувач ПК;

- Володіння англійською мовою.

 

Аналітик з продажів

 

Основні обов'язки:

- Створення та підтримка аналітичної звітності з продажу;

- Щомісячний підрахунок необхідних оплат клієнтам;

- Розрахунок винагороди клієнтам за результатами відповідності діючим Торговим Умовам, рівномірності їх виконання протягом місяця та відповідності їх виконання по групам планованим показникам;

- Забезпечення підтримки контролю замовлень клієнтів в системі SAP та ЕТС. Контроль та своєчасне інформування відповідальних осіб про наявність дебіторської заборгованості по клієнтах;

- Координація підписання договорів, актів виконаних робіт та інших документів з клієнтами, а також контроль своєчасного надання необхідних документів при заведенні нового клієнта;

- Здійснення та моніторинг вчасності документообігу з клієнтами (з залученням менеджерів з продажу та менеджерів по роботі з ключовими клієнтами): договори, додатки до договорів, коригування, специфікації і тд.

- Занесення в систему SAP інформації стосовно клієнтів та продуктів.

 

Основні вимоги:

- Вища освіта;

- Досвід аналітичної, логістичної роботи або роботи в сфері обслуговування клієнтів буде перевагою;

- Досвідчений користувач MS Excel, MS Access - початковий рівень (бажано), досвід роботи в системі SAP буде перевагою;

- Відмінні аналітичні навички та вміння працювати з великими обсягами інформації;

- Комунікативні навички;

- Володіння англійською мовою.