- Деталі
- Категорія: Новини
Завершився другий двотижневий курс «Київської академії підприємництва ветеранів» від Київський міський Центр реабілітації "Аскольд," створений за ініціативи заступниці голови КМДА Марина Хонда та підтримки директора Департамент соціальної та ветеранської політики КМДА Руслан Світлий КП ГіОЦ КМР Департамент інформаційно-комунікаційних технологій КМДА .
Загалом участь в онлайн-навчанні взяли 255 Захисників, Захисниць, членів їхніх родин та родин загиблих з різних куточків України.
мовою цифр про учасників та учасниць:
- 72% – Захисники та Захисниці.
- 22% – партнери Захисників та Захисниць.
- 6% – члени родин загиблих Героїв та Героїнь.
- 19% – люди з інвалідністю.
- 47% – чоловіки, 53% – жінки.
Всі дні пройшли інтенсивно та пізнавально із традиційною частиною "питання-відповіді". Ось коротко про кожен день:
День перший експерт у сфері державної реєстрації, кандидат юридичних наук Віталій Желінський дуже інформативно та доступно роз'яснив порядок реєстрації фізичної або юридичної особи. Стало зрозуміло, які документи, куди, в якому порядку куди подавати, від кого і в який строк очікувати відповідь.
День другий розібралися із оподаткування малого бізнесу разом із Державна податкова служба України.
Другу частину зустрічі було присвячено питанням трудових відносин та офіційному працевлаштуванню. Фахівці Головне управління Пенсійного фонду України в місті Києві Пенсійний Фонд розповіли, як правильно оформити на роботу найманого працівника та в чому полягають переваги офіційного працевлаштування.
День третій було присвячено питанню оренди комунального майна територіальної громади м. Києва. Представники Департамент комунальної власності м. Києва професійно, лаконічно доступно розповіли учасникам:
- про процедуру оформлення оренди комунального майна,
- про порядок подачі документів, терміни розгляду,
- порядок встановлення розміру орендної плати
- майданчики на яких можна такі оголошення моніторити та інші важливі питання сервісу оренди комунального майна.
В другій частині зустрічі представники Київський міський центр зайнятості детально розповіли про «Порядок отримання мікроґранту та ґранту на створення або розвиток власної справи» учасниками бойових дій, особами з інвалідністю внаслідок війни та членам їх сімей. Слухачі отримали детальну інформацію щодо того, які документи потрібні, про розмір мікроґранту та ґранту, обов’язкові умови отримання та інше.
Четвертий день представники ДСНС України розповіли про дозвільні документи необхідні для відкриття власної справи залежно від обраного напряму діяльності. Також зупинились на порядку проведення перевірок. Бо бізнес в першу чергу має бути безпечним і для себе і для оточуючих.
Другу частину зустрічі було присвячено офіційному працевлаштуванню найманих працівників. Про це слухачам розповіла представник Центрального міжрегіонального управління Державна служба України з питань праці Державна служба України з питань праці .
А Департамент Поліція охорони проінформували учасників проєкту про захист бізнесу. Зокрема розглянули про можливості встановлення систем відеоспостереження, датчиків руху та задимлення, "тривожні" кнопки, безконтактне відкриття, дистанційний контроль руху на об'єкті та інші... Було розглянуто теми «Фізична та технічна охорона бізнесу» також розібрали специфіку Порядку укладання договорів.
День п'ятий представники КРЦПК розкрили актуальні теми сьогодення, а саме «Інформаційна гігієна» та «Штучний інтелект». Чому це важливо. Обговорили правила кібербезпеки, як захисту в цифровому світі. Розглянули набір правил і практик, які допомагають захистити себе та особисті дані в інтернеті при веденні бізнесу.
День шостий було присвячено розвитку навичок комунікації та ефективності у продажах. Працівники Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини провели тренінг на тему «Управління персоналом. Розвиток навичок комунікації та особиста ефективність у продажах».
Сьомий день представник консалтингової компанії «Бюро Державіна», що реалізувала понад 500+ проєктів, розповіла про послуги, які надає компанія: від пошуку приміщення та маркетингового аналізу локації до перших клієнтів.
День восьмий спікерами були представники успішного власного бізнесу: «Pelovit-R» та український виробник кави «Minelly».
«Pelovit-R» - український бренд, що вже більше ніж 10 років успішно створює доглядову спа-косметику, є розробником назви Pelovit-R, якою маркує свою косметичну продукцію.
Український виробник кави «Minelly» - це про особливості кавового бізнесу в Україні та створення продукту «під ключ».
День дев’ятий досвідом поділились представники успішного власного бізнесу: ТОВ «Українська креветка» та інклюзивної безбар’єрної кав’ярні «НовіМИ».
ТОВ «Українська креветка» - це про «від екскурсії на виробництво до запуску власного бізнесу». Еко-ферма «під ключ», від прорахунку вашого приміщення до реалізації готової продукції.
«НовіМИ» - інклюзивна кав’ярня, де баристами працюють люди з інвалідністю, зокрема й на кріслах колісних. Допомога людям з інвалідністю у відкритті власної кавʼярні та інтегруванні в ринок праці.
День десятий присвячено питанню написання бізнес-плану та франчайзингу. Представники Державний університет “Київський авіаційний інститут” - КАІ детально розповіли про процес створення бізнес-плану майбутніми підприємцями. Розібралися у важливих моментах: з чого почати, на що звернути увагу, щоб досягти успіху.